Jak najít efektivní způsob výuky?
V posledních letech se školy zaměřovaly na výsledky výzkumů jak se studenti učí a na důsledky efektivního učení. Pedagogové by měli být informováni o výzkumech, aby mohli reagovat na dezinformace, které jim byly předloženy. Bohužel díky tlaku a pracovnímu vytížení nemají pedagogové čas všechny výzkumy sledovat. Jak mohou školy a učitelé nalézt relevantní výzkum? Macpherson říká, že školám pomohl pověřený člověk, který by měl na starosti filtraci toho „co je venku“ a sdílel by nejsilnější důkazy. Zabrání se tím duplicitě a zlepší se učení. Na některých školách se provozují volitelná školení pro učitele, při kterých si učitelé mohou zkusit vlastní metodu efektivní výuky. Díky tomu se do výzkumu zapojují ostatní a mohou se zamyslet nad vlastní praxí.
Tím školy a učitelé lépe pochopí to, co bude pravděpodobně fungovat a zbaví se špatných rad a zastaralých metod. (zdroj)