Pětina britských studentů používá k opakování látky novou aplikaci

Aplikace Gojimo pomáhá už šest let britským studentům středních škol opakovat si učivo všech předmětů podle školních osnov. Její kvízové otázky a opakovací moduly využívá v současnosti dvacet procent studentů a v blízké budoucnosti jich chce aplikace oslovit ještě mnohem víc, jak pro britský deník The Telegraph uvedl její tvůrce teprve 23letý George Burgess. Jeho cílem je proniknout také do zahraničí a stát se předním dodavatelem digitálního doplňkového vzdělávání, kterým je myšleno jakékoli vzdělávání podle osnov, které probíhá mimo školu. Aplikace sdružuje obsah nejrůznějších publikací, např. i z Oxford University Press, oproti klasickým nakladatelům však pružně reaguje na změny v osnovách a může být rychle obnovena. V současnosti nabízí přes 180 000 testů zdarma. Prémiový obsah, jako např. banka otázek připravující na testy řidičské způsobilosti, je zpoplatněn a pomáhá vydělat peníze na rozšíření firmy a na reklamní kampaně. Nejbližší se chystá na příští duben, kdy osloví studenty před dalšími zkouškami. Podobná loňská kampaň přitáhla na 300 000 nových uživatelů. Burgess se podílí také na činnosti EdTech UK, nové organizaci podporované vládou, která má vznikající obor digitálního vzdělávání podpořit. Velká Británie se v oblasti stává světovým lídrem na trhu a díky start-up projektům podporujícím digitální vzdělávací metody přitahuje nové investory. (1473)

Související články

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button