Hraním k lepšímu počítání
A nakonec si přečtěte příběh školy, o které píše Guardian. Většinu jejích žáků tvořily děti z rodin imigrantů, které měly kvůli jazykové bariéře problém s angličtinou i dalšími předměty. Škola měla špatnou pověst a nedobré výsledky v celonárodním srovnávání. Situaci se oproti očekáváním nerozhodla řešit přidáním doučovacích hodin angličtiny, matematiky a dějepisu, ale zařazením kreativních výukových postupů a přidáním řady odpoledních kroužků a aktivit, které děti baví, jako například hraní na hudební nástroje a zpěv. A výsledky se dostavily – škola děti baví a získaly k ní pozitivní vztah, docházka se zlepšila o 98 % a ano, výrazně se zlepšily i výsledky v angličtině a matematice.
https://www.theguardian.com/education/2017/oct/03/school-results-music-bradford