Učitelé vyvíjejí vzdělávací hry

Na blogu iniciativy Remake Learning je popsána zkušenost učitelů, kteří se účastnili programu TeacherQuest– unikátního jedenáctiměsíčního programu dalšího vzdělávání, kde se naučili tvořit a využívat hry pro podporu rozvoje dovedností pro 21. století. Dvě učitelky v Avonworth Middle School (odpovídá 2. stupni ZŠ) v Pittsburghu využívaly některé klasické hry ve výuce ještě před zapsáním do programu TeacherQuest. V rámci programu začaly s žáky jednou týdně zkoušet nové varianty klasických her, probíraly pravidla, strategie a postupy. V průběhu letního intenzivního kurzu vyvinuly i vlastní hry, například společenskou hru pro učení se pravidlům slovotvorby nebo hru určenou pro hodiny občanské nauky, kde žáci uvažují o životních rozhodnutích a možných důsledcích a učí se hospodařit s penězi. (1430)

Související články

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button