Technologie pomáhají při učení
Magisterští studenti v Entertainment Technology Center na Carnegie Mellon University spolupracují se školou Elizabeth Forward Middle School (6.–9. ročník ZŠ) v Pittsburgu na vývoji her pro „ztělesněné učení“ (embodied learning). Studenti vyvinuli hry pro Situated Media and Learning Lab (SMALLab), kdy se žáci pohybují v herním prostoru promítnutém na podlahu a ovládají hru prostřednictvím „kouzelných proutků“, jejichž pohyb zachycují senzory. Hra určená pro výuku gramatiky probíhá v prostředí kosmické lodi, žáci se účastní aktivním pohybem, týmy soutěží mezi sebou a zároveň žáci spolupracují uvnitř jednotlivých týmů, diskutují o strategii a volbě správného postupu. Velkou výzvou pro tvůrce her je vyvinout hry, které jsou zábavné a současně slouží vzdělávacím cílům. Při vývoji jim pomáhá zpětná vazba od žáků. Učení ve SMALLab je mezi žáky velmi populární, další hra je zaměřená na výuku přírodních věd, zejména energie. Žáci mají za úkol získávat sluneční energii manipulací s panely v simulaci imaginárního města. V Elizabeth School využívají také „pískoviště v rozšířené realitě“ (augmented reality sandbox) pro simulaci a ověřování procesů tvarujících zemský povrch. (1463)